Get in touch: info@ratcat.hr

#BeatPlasticPollution Potpora kampanji zaštite okoliša da ples na Martinskoj bude baš top!

Overground festival pridružio se kampanji Svjetskog dana zaštite okoliša #BeatPlasticPollution vrlo konkretnom akcijom uklanjanja plastične ambalaže na svom festivalu gdje god je moguće.

Iako je alternativna jednokratna ambalaža skuplja, posebno za male glazbene promotore koji u doba inflacije i recesije ionako teško dolaze do sredstava za rad, organizatori Overground festivala koji se 14. i 15. srpnja održava na Martinskoj u Šibeniku svojim će primjerom podržati World Environment Day 2023 kampanju i njihov poziv na globalna rješenja za borbu protiv onečišćenja plastikom.

‘Koliko izlizan i otrcan bio, slogan ‘misli globalno, djeluj lokalno’ ovdje je skroz primjenjiv i bez obzira što smo mali i u postotku plastičnog otpada svijetu nebitni, na Martinskoj nećemo koristiti plastične čaše i slamke. Uz potporu naših partnera iz šibenske tvrtke Laser, koja je osigurala ekološke čaše, ali i naših partnera i distributera Zagrebačke pivovare, Maraske, Red Bull Hrvatska, distributera Roto, Vinoplod Vinarije i uglednog vinara Ante Sladić Vino, maksimalno ćemo na Overground festivalu smanjiti upotrebu jednokratne plastike’, kažu organizatori.

Potporu njihovom nastojanju da očuvaju na Martinskoj prirodni sklad dali su i tradicionalni RatCat partneri, javno gradsko poduzeće Zeleni grad koje će osigurati razdvajanje otpada na lokaciji te Nacionalni park Krka, a velika podrška Overground festivalu stigla je i iz Bikarca, Centra za gospodarenje otpadom Šibensko-kninske županije.

U klubu Tunel otpad se razdvaja i reciklira već pet godina, a kako ga i barmeni razdvajaju tijekom radnog vremena, svoje će super navike primjenjivati i na festivalu.

Martinska

Svjetski dan zaštite okoliša ove se godine održao po 50. put (5. lipnja) i sigurno je, po pitanju podizanja svijesti o potrebi zaštite okoliša, najvažniji takav datum u godini. Obilježava se na dan kad je 1972. godine u Stockholmu održana konferencija Ujedinjenih naroda (UN) o ljudskom okolišu, na kojoj je usvojen njihov program za okoliš United Nations Environmental Programme (UNEP).

Ideja kampanje i filozofija koncepta je kompletno promijeniti pristup u odnosu na plastiku i što više izbjegavati korištenje plastičnih predmeta u svakodnevnoj uporabi te gdje god je moguće nastojati pronaći lakše razgradivu zamjenu.

Pogled s back stagea

Reduce, Reuse i Recycle politika nema alternative ukoliko ne želimo plivati u smeću i zato je važno čak i ovako malim akcijama dati svoj doprinos očuvanju okoliša na način kako to godinama na Martinskoj rade svi naši festivali, zajedno sa svojom publikom.

Membrain, Blast fest, Seasplash Festival, Kanal fest i svi drugi, oduvijek imaju visoku svijest o potrebi čuvanja prirode koju civilizacija doslovno razara svake godine proizvodnjom više od 400 milijuna tona plastike. Čak pola se proizvodi za jednokratno korištenje, a ne reciklira se niti 10 posto tako da tone tog smeća završe u našim morima gdje u svim svojim odvratnim oblicima djeluju pogubno na sve živo.