Korona je donijela ne samo ekonomsku, nego i seksualnu recesiju, kaže Sara Kranjčec Jukić, globalna brend menadžerica za LELO, firmu koja je donijela revoluciju u svijet seks igračaka i pretvorila vibratore iz zastrašujućih komada plastike u otmjeno dizajnirane spravice koje mogu stajati na svakoj polici u stanu (testirano!).
‘Jedan od najvećih aktualnih seks trendova je to što smo primijetili da se od prošle godine u medijima sve više piše o temama poput masturbacije i otkrivanja vlastitog tijela,’ ispričala je Sara u novoj epizodi emisije Sporky Disco, dodajući da je to posebice vidljivo u diskursu kroz koji se govori o ženama i njihovom užitku.
‘Ženska seksualnost se danas ne istražuje isključivo u odnosu na partnera. Dapače. Pita se: sestro, što tebi paše?,’ govori Sara.
Razgovaramo i o spomenutoj recesiji seksa. Zvuči tužno.
‘Doista, nekoliko je istraživanja potvrdilo da se novije generacije seksaju značajno manje nego prethodne. No to nije nužno loša stvar! U zadnjih se nekoliko godina puno više priča o kvaliteti naspram kvantitete seksualnih odnosa,’ kaže naša sugovornica.
Jasno je da je ograničavanje fizičkog kontakta za posljedicu imalo boom traženja ljubavi online.
‘Tinder, Grinder i slične aplikacije su prošle godine doživjeli procvat. Do izražaja je došao još jedan benefit tehnologije. Ljudi ne samo da su bili ograničeni na traženje partnera preko aplikacija, nego su i počeli ići na virtualne spojeve, primjerice preko Zooma,’ tumači Sara.
Koji je rezultat toga?
‘Odlično okružje u kojem potencijalni partneri mogu procijeniti svoju kompatibilnost puno prije nego što odu na fizički dejt, što kasnije može rezultirati kvalitetnijim odnosom,’ govori Sara, dodajući da su ovu vrstu komunikacije u većoj mjeri usvojili i ljudi starijih generacija.
2020. je zbog lockdowna diljem svijeta za industriju seksualnog wellnesa bila velika i bitna godina.
‘Polovicom ožujka se vidio ogromni porast u pretraživanju termina vezanih za seks igračke i masturbaciju,’ kaže Sara.
Otkriva i da je najveći hit ovog Valentinova u LELO-u bila Sila.
View this post on Instagram
‘Skoro smo ostali bez zaliha na jednoj od tri boje. Kao ni većina naših proizvoda, ni ovaj ne izgleda kao seks igračka. Nije zastrašujuć, nego nježan. Vjerujem da je to bila jedna od glavnih prodajnih točaka,’ govori.
Inače, valentinovski popusti u LELO-u traju još vrlo kratko.