U Azimutu otvorena izložba Igora Simonovića: Soundtrack povjeren Fikcio Mongeru | RatCat
1661
post-template-default,single,single-post,postid-1661,single-format-standard,bridge-core-1.0.6,qode-news-2.0.2,ajax_leftright,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1400,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_advanced_footer_responsive_768,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
Igor Simonović i Hrvoje Jelković

U Azimutu otvorena izložba Igora Simonovića: Soundtrack povjeren Fikcio Mongeru

Drvo koje Igor Simonović koristi kao platno dobro trpi njegove iskrivljene figure koje koračaju nesigurnim linijama horizonta i brišu granice između osobnog i kolektivnog te nas podsjećaju na tragediju individualizma, stoji u najavi izložbe koja je sinoć otvorena u galeriji na katu Azimuta.

 

Taj opis, kako piše portal ŠibenikIN, savršeno dočarava ono što možete razgledati do 25. listopada.

 

Ako se po jutru dan poznaje, onda će nova kulturno/umjetnička sezona u Azimutu biti itekako zanimljiva. Projekt ‘Art Field’ ugostio je beogradskog umjetnika koji je na u galeriji tog kluba izložio retrospektivu svojih radova.

 

Igor Simonović različitim sredstvima i tehnikama kao što su grebanje, lijepljenje, ubacivanjem raznih materijala koji kao uljezi dodatno stvaraju sklad u neskladu i postižu ritam i intezitet likovnih elemenata stvarajući atmosferu nemira i kretanja. Figure teturaju jedne za drugima u pokušaju uspostavljanja autentične bliskosti, ali ostaju gotovo pomirene sa svojim stanjem u nekom bezvremenskom, okamenjenom prostoru.

 

On tako stvara kolektivne portrete koji su svojevrsna kritika postojećeg poretka i njegove antihumane prirode.

 

 

Igor Simonović rođen je 1972. godine u Beogradu, gdje živi i radi. Na Akademiji umjetnosti u Novom Sadu 1997. godine diplomirao je multimedijalnu režiju. Kroz život do sada bavio se kazalištem, dokumentarnim filmom, pedagoškim radom i pisanjem putopisa. Ovaj svestrani umjetnik se u jednoj točki života od kolektivnog rada na stvaranju filmske i kazališne umjetnosti i okreće individualnom stvaralaštvu i tada otkriva slikarstvo.

 

– Kad sam dobio dvoje dece uvideo sam da mi je stan prepun beživotnoh slika i belih zidova. Tu datiraju i moji počeci bavljenja slikarstvom, jer sam za dobrobit, barem sam tako mislio, moje dece i njihovog suživljenja sa bojama krenuo da slikam isprva platna, a kasnije sve što bi mi palo pod ruku. U principu to su daske, letve, drvo. Netko je ubrzo prepoznao neki kvalitet toga što radim… I ja sam, na moju sreću, napustio za mene uzaludni posao redatelja – napisao je ‘Igor sam o sebi i izložbi’ jer ne voli službena otvaranja i govorancije pa toga nije ni bilo.

 

 

Ovo je tek početak bogatog programa u sklopu projekta ‘Art Field’ u Azimutu kojeg nam je najavio Hrvoje Jelković.

 

– Iduće gostovanje nam je izložba Javne ustanove Priroda Šibensko-kninske županije. Ovo ljeto su brojali i mapirali leptire da se vidi koje vrste ovdje žive. Fotke su fenomenalne, šareni leptiri na crnoj pozadini i to je na rasporedu 30. listopada. U studenom nam u goste dolazi umjetnica Ana Vujović koja će ovdje na mjesec dana napraviti svoju rezidenciju. Tu će stvarati i ljudi će moći gledati kako radi i razgovarati s njom, a cilj je da napravi instalaciju koja će trajno ostati u prostoru – kazao je Jelković za ŠibenikIN.

 

U glazbenom dijelu programa nakon izložbe nastupio je Fikcio Monger, poznati šibenski glazbenik i frontman benda The Fogsellers koji upravo radi na svom drugom albumu.

 

FOTO: Valerio Baranović